Ser översta bilden, sen två , fast grå/vit.Undrar för övrigt hur många bilder ni ser i det här inlägget? Testar ett nytt sätt att länka flera bilder eftersom det gamla krånglar just idag, men vet inte om det funkar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser översta bilden, sen två , fast grå/vit.Undrar för övrigt hur många bilder ni ser i det här inlägget? Testar ett nytt sätt att länka flera bilder eftersom det gamla krånglar just idag, men vet inte om det funkar.
Jag ser bara den första bilden i ursprungsinlägget.
Men oj vad konstigt! Har länkat till de andra två via Google Photos, men då kanske det inte funkade så bra som jag trodde trots allt. Jag får rota lite i det och se om jag kan komma på vad det beror på!Ser översta bilden, sen två , fast grå/vit.
Tror jag har fixat det nuMen oj vad konstigt! Har länkat till de andra två via Google Photos, men då kanske det inte funkade så bra som jag trodde trots allt. Jag får rota lite i det och se om jag kan komma på vad det beror på!
Verkar så - funkar för mig nu !Tror jag har fixat det nu
Yep, verkar så .Tror jag har fixat det nu
Jag tyckte först att du hade gett katten en matchande lila tofs mitt på huvudet.....Visa bifogad fil 77889Den där lilla kissekatten
Skitsnygg tröjaMatchade håret och läpparna med tröjan
Visa bifogad fil 77905
Jag älskar den! Men jag hade också velat ha den en liten bit längre, dock inte så långt som 4dm hahaSkitsnygg tröja
Jag vill också ha en likadan, fast sådär 4 dm längre bara...
Köpte en ny regnjacka när jag ändå var i stan
Visa bifogad fil 77980
(mjukisbrallorna var INTE med i stan dock, de fick vänta till hemkomst )
Lager157.Vars är den köpt?
Lager157.
Finns både ofodrad och fodrad (denna är fodrad)