Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
36?! Hade aldrig gissat på detAlltid lika kul när folk inte tror mig när jag säger att jag är 36. Det lindrar 40-årskrisen lite!
Visa bifogad fil 77634
Alltid lika kul när folk inte tror mig när jag säger att jag är 36. Det lindrar 40-årskrisen lite!
Visa bifogad fil 77634
36?! Hade aldrig gissat på det
Tack De flesta gissar på 25 högstHade på riktigt gissat att du var typ 10 år yngre.
Undrar för övrigt hur många bilder ni ser i det här inlägget? Testar ett nytt sätt att länka flera bilder eftersom det gamla krånglar just idag, men vet inte om det funkar.
Undrar för övrigt hur många bilder ni ser i det här inlägget? Testar ett nytt sätt att länka flera bilder eftersom det gamla krånglar just idag, men vet inte om det funkar.
Merci, då vet jag att det funkar!Jag ser tre bilder i ursprungsinlägget
Jag ser bara den första bilden i ursprungsinlägget.Undrar för övrigt hur många bilder ni ser i det här inlägget? Testar ett nytt sätt att länka flera bilder eftersom det gamla krånglar just idag, men vet inte om det funkar.