Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade varit jätteroligt om du gjort en dagbokstråd om det här. Vart du vandrat, hur långa dagsturer, vart du sovit (stuga, tält?) osv. Men förstår om det kanske blir för privatGud vad jag vill tillbaka!
Visa bifogad fil 77103
Hade varit jätteroligt om du gjort en dagbokstråd om det här. Vart du vandrat, hur långa dagsturer, vart du sovit (stuga, tält?) osv. Men förstår om det kanske blir för privat
Grattis till bebis
Vilka färger!
Det är du och Laura PalmerNär man tar nytt körkortsfoto och får en föraning om hur man skulle se ut som död
Visa bifogad fil 76998
Grattis! Är det ngt som är bra för dig på jobbet eller bara for fun? Så rolig grej att bara göra och jag blev nyfiken.Man kanske skulle ta truckkort, det låter kul.
Sag och gjort, anmälde mig till en kurs, fick gå med ett gäng killar som jobbat flera år inom industrin, min erfarenhet är att jag sett en truck på bild typ
Men det var askul och efter ett antal timmars körande gick det riktigt bra
Visa bifogad fil 77277
Grattis @Bison ! Och - helt irrelevant, men vad är det för tröja du har? Gillar det lilla som syns!
----------
Jag har varit i skogen idag
Grattis! Är det ngt som är bra för dig på jobbet eller bara for fun? Så rolig grej att bara göra och jag blev nyfiken.
Det är en Adidas, grön med blommor och fåglar
Har ingen användning för det alls på mitt jobb
Jag ville mest prova på om det kan vara något för mig ifall jag skulle vilja byta jobb.