Snyggt.Askgrå färgbomb gav svagt lila färg
Visa bifogad fil 76422
Helt okej ändå, även om det inte var planen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt.Askgrå färgbomb gav svagt lila färg
Visa bifogad fil 76422
Helt okej ändå, även om det inte var planen
Assnyggt ju! Och modigt.Visa bifogad fil 76528Äntligen vågat färga håret rött! Velat i flera år, men har tänkt att jag ej skulle passa i det. Nu sket jag i vilket och körde, med mor min hejandes på!
Skitsnyggt. Färgen passade väldigt fintVisa bifogad fil 76528Äntligen vågat färga håret rött! Velat i flera år, men har tänkt att jag ej skulle passa i det. Nu sket jag i vilket och körde, med mor min hejandes på!
Visa bifogad fil 76528Äntligen vågat färga håret rött! Velat i flera år, men har tänkt att jag ej skulle passa i det. Nu sket jag i vilket och körde, med mor min hejandes på!
Snyggt!Visa bifogad fil 76528Äntligen vågat färga håret rött! Velat i flera år, men har tänkt att jag ej skulle passa i det. Nu sket jag i vilket och körde, med mor min hejandes på!
Assnyggt ju! Och modigt.
Skitsnyggt. Färgen passade väldigt fint
Skitsnygg färg! Passar jättebra till dina ögon
Taaack!! Gla jag blirSnyggt!
Oj vad snyggt!Visa bifogad fil 76528Äntligen vågat färga håret rött! Velat i flera år, men har tänkt att jag ej skulle passa i det. Nu sket jag i vilket och körde, med mor min hejandes på!
Taack!!Oj vad snyggt!
Visa bifogad fil 76235
Blev ett frisörbesök igår! Äntligen slipper man se ut som fan i håret
Visa bifogad fil 76528Äntligen vågat färga håret rött! Velat i flera år, men har tänkt att jag ej skulle passa i det. Nu sket jag i vilket och körde, med mor min hejandes på!