F
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahha ääh!Ska ta med mig denna bild till min kära frisör och bah "hår OCH face, pretty please"
Vilka färger!Ren livsglädje emellanåt!
Visa bifogad fil 76889
Vilka färger!
När man tar nytt körkortsfoto och får en föraning om hur man skulle se ut som död
Visa bifogad fil 76998
På mitt förra hade jag av någon oförklarlig anledning tre hakor pga nån skugga som föll väldigt märkligt, så det här får ändå anses vara en förbättring!Jag ser ut som en psykotisk mördare, inte mycket bättre
Jag ser ut som en psykotisk mördare, inte mycket bättre
Jag ser ut som en psykotisk mördare, inte mycket bättre
När man tar nytt körkortsfoto och får en föraning om hur man skulle se ut som död
Visa bifogad fil 76998
Min haka är borta på mitt körkort, det ser också lite märkligt ut bara ett ansikte som övergår till hals. (Tänker inte göra premiär i denna tråden med just den bilden .)På mitt förra hade jag av någon oförklarlig anledning tre hakor pga nån skugga som föll väldigt märkligt, så det här får ändå anses vara en förbättring!
Jag blev nöjd med mitt tjänstekort när jag tog bilden. Kontrollerade noga och godkände. När kortet kom har dom dock klippt bilden mycket konstigare än mina kollegors, vilket har gett.mig någon form av pottfrilla. mitt är giltigt i fem år..Jag tog nytt foto för tjänstekort för ett par veckor sedan. Kom utifrån (blåst och regn) och har lockigt hår. Och det ska alltid gå så himla fort...
Ser på bilden att ena sidan av håret står ju rakt ut i en sån där "fjong" som bara lockigt hår som varit utomhus kan prestera. Fick faktiskt ta om bilden. Tyvärr blev det inte bättre, och jag kunde inte med att be att få ta om bilden igen. Så gav upp. Ska bara ha bilden i 3 år till.
ser på min att det visst var 4 år...Jag blev nöjd med mitt tjänstekort när jag tog bilden. Kontrollerade noga och godkände. När kortet kom har dom dock klippt bilden mycket konstigare än mina kollegors, vilket har gett.mig någon form av pottfrilla. mitt är giltigt i fem år..
Haha, jag tycker att du blev riktigt snygg!När man tar nytt körkortsfoto och får en föraning om hur man skulle se ut som död
Visa bifogad fil 76998
Jag känner väl mest att lite färg på läpparna och åtminstone någon slags tecken på att det är någon hemma bakom ögonen inte hade skadat Men de kan i alla fall inte anklaga mig för att le för mycket! Det här var sjätte försöket i en sådan där fotoautomat, alla tidigare bilder blev underkända av olika skäl, och mitt ansiktsuttryck speglar verkligen hur trött jag var på eländetHaha, jag tycker att du blev riktigt snygg!