Jag blir alltid lika glad när jag ser en bild på dig!Det var minsann inte igår som man hade anledning att ta på sig knallrött läppstift och ta en suddig selfie
Visa bifogad fil 78497
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir alltid lika glad när jag ser en bild på dig!Det var minsann inte igår som man hade anledning att ta på sig knallrött läppstift och ta en suddig selfie
Visa bifogad fil 78497
Jag jobbar på reningsverkVad jobbar du som?
Jag blir alltid lika glad när jag ser en bild på dig!
Visa bifogad fil 78536
Mängden smudge och klonstämpel som användes för att bli av med lacefronten alltså herregud. Anyway jag begick cosplay istället för att städa idag
Kul och fint! Funderade på läppstift häromdagen, men de här himlans munskydden gör det rätt ovärt. Så den kvällen blev det bara en suddig selfie. Tror jag, det var inte jag som höll i kameran.Det var minsann inte igår som man hade anledning att ta på sig knallrött läppstift och ta en suddig selfie
Visa bifogad fil 78497
Eller så gillar hon det till 100%, allt ljus på mig.
Assnygg!Visa bifogad fil 78536
Mängden smudge och klonstämpel som användes för att bli av med lacefronten alltså herregud. Anyway jag begick cosplay istället för att städa idag
Jag har knallrött läppstift varenda bara för att det är så jäkla kul.Det var minsann inte igår som man hade anledning att ta på sig knallrött läppstift och ta en suddig selfie
Visa bifogad fil 78497
Ja, munskydd och läppstift går verkligen inte ihop. Vet inte hur många gånger jag nöjt duttat på lite läppstift och känt mig superpiffig - för att sen inse att ingen kommer se det p.g.a det jäkla munskyddet Därför passade jag på i lördags när jag bara skulle upp för trappan och in till grannarnaKul och fint! Funderade på läppstift häromdagen, men de här himlans munskydden gör det rätt ovärt. Så den kvällen blev det bara en suddig selfie. Tror jag, det var inte jag som höll i kameran.
Det låter väl helt fantastiskt! Jag har ofta läppstift på mig, men då i lite mer dämpade färger. Kanske borde bli mer som duJag har knallrött läppstift varenda bara för att det är så jäkla kul.
Konstig humor har jag
En väldigt blöt hundpromenad senare
Visa bifogad fil 78616
Eller så gillar hon det till 100%, allt ljus på mig.
Hunden har så mycket päls så han såg mest bara ut som Joey TempestVill inte ens tänka på hur hunden ser ut!
Fint!
Fint!
Det är så himla mysigt när någon grejar med håret. Ena barnet brukar vilja göra frisyrer på mig