Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smink+wig test 1-211024-2-2.webp


Mängden smudge och klonstämpel som användes för att bli av med lacefronten alltså herregud. Anyway jag begick cosplay istället för att städa idag :)
 
Kul och fint! Funderade på läppstift häromdagen, men de här himlans munskydden gör det rätt ovärt. Så den kvällen blev det bara en suddig selfie. Tror jag, det var inte jag som höll i kameran.
Ja, munskydd och läppstift går verkligen inte ihop. Vet inte hur många gånger jag nöjt duttat på lite läppstift och känt mig superpiffig - för att sen inse att ingen kommer se det p.g.a det jäkla munskyddet 🙄 Därför passade jag på i lördags när jag bara skulle upp för trappan och in till grannarna :D
Jag har knallrött läppstift varenda bara för att det är så jäkla kul.
Konstig humor har jag
Det låter väl helt fantastiskt! Jag har ofta läppstift på mig, men då i lite mer dämpade färger. Kanske borde bli mer som du :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
509
· Visningar
25 604
Senast: alazzi
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
606
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
31 32 33
Svar
646
· Visningar
37 786
Senast: Nordthor
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 208
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp