Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smink+wig test 1-211024-2-2.webp

Mängden smudge och klonstämpel som användes för att bli av med lacefronten alltså herregud. Anyway jag begick cosplay istället för att städa idag :)

Kul och fint! Funderade på läppstift häromdagen, men de här himlans munskydden gör det rätt ovärt. Så den kvällen blev det bara en suddig selfie. Tror jag, det var inte jag som höll i kameran.
Ja, munskydd och läppstift går verkligen inte ihop. Vet inte hur många gånger jag nöjt duttat på lite läppstift och känt mig superpiffig - för att sen inse att ingen kommer se det p.g.a det jäkla munskyddet 🙄 Därför passade jag på i lördags när jag bara skulle upp för trappan och in till grannarna :D
Jag har knallrött läppstift varenda bara för att det är så jäkla kul.
Konstig humor har jag
Det låter väl helt fantastiskt! Jag har ofta läppstift på mig, men då i lite mer dämpade färger. Kanske borde bli mer som du :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
88 89 90
Svar
1 788
· Visningar
87 575
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
17 18 19
Svar
372
· Visningar
22 212
Senast: Mia_R
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
468
Senast: miumiu
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
609
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundarna parade sig-vad gör vi?
  • Kattbilder #10
  • Avlivning älskade katt