Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förutom selfiesen, vem tar kort på er? Och hur ber ni dom..? Så fina bilder många tar, med så fina vyer, men hur i hela friden gör ni??? Allt kan ju inte vara tidsinställt..?
Min syster är ofta med i stallet och tar bilder iblandFörutom selfiesen, vem tar kort på er? Och hur ber ni dom..? Så fina bilder många tar, med så fina vyer, men hur i hela friden gör ni??? Allt kan ju inte vara tidsinställt..?
Ååååh vilken fin bild!!! Hälsa kompisen och säg att hen är duktig!Har vänner som är duktiga på att fotografera
Denna har min vän som jobbar som hobbyfotograf tagit tex.
@foto.a.nyberg
Visa bifogad fil 79046
Bra med syskon!Min syster är ofta med i stallet och tar bilder ibland
Förutom selfiesen, vem tar kort på er? Och hur ber ni dom..? Så fina bilder många tar, med så fina vyer, men hur i hela friden gör ni??? Allt kan ju inte vara tidsinställt..?
Vilket fint läppstift!Visa bifogad fil 79145
Tänkte säga att jag ”kör på lite färg” denna mörka novemberkväll men det är väl en överdrift. Röda läppar iaf!
Någon gillar Leonard Cohen
Det är jag dottern gillar Aln GinsbergNågon gillar Leonard Cohen
Ny frisyr, tog bort en hjärntumör för 10 dagar sen, i fredags rök både bandage och stygn och kvar var typ inget hår .