Vi kommer nog aldrig bli vänner!Åh gud, jag skulle nästan hellre dö än att ha den där närkontakten med fåglar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kommer nog aldrig bli vänner!Åh gud, jag skulle nästan hellre dö än att ha den där närkontakten med fåglar!
Med risk för att jag gör bort mig alldeles här... Är det en riktig spindel på din arm, eller en tatuering?Morgonsurfar med djuren.
Visa bifogad fil 79760
Sjukt snyggt!Visa bifogad fil 79795
Jag blev rödhårig lagom till jul
Det är en tatuering. Jag tycker om mina spindlar, men det är nog inte ömsesidigt. Bara hunden och katten vill sova i sängen.Med risk för att jag gör bort mig alldeles här... Är det en riktig spindel på din arm, eller en tatuering?
Tänkte väl det! Komplimang till spindlarna dock att jag ens övervägde att det skulle kunna vara en riktigDet är en tatuering. Jag tycker om mina spindlar, men det är nog inte ömsesidigt. Bara hunden och katten vill sova i sängen.
Det synsGlad ända in i själen (det tycker jag faktiskt syns på bilden också!) efter en panghelg i London i gott sällskap
Visa bifogad fil 79979