Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är ju hysteriskt roligt. Dos ett och dos två och fullträff med microchipet!Har sällan känt mig så fånig som igår kväll
Visa bifogad fil 78818
(på sista bilden står det *microchip sold separately)
Haha, vad roligt att du tycker det! Vi var ganska nöjda själva, men när samtliga gäster sen kom utklädda till div. läskiga saker med den ena avancerade sminkningen efter den andra kände vi oss lite löjliga Å andra sidan är det SÅ oss att vara lite småfåniga mest hela tidenÄr ju hysteriskt roligt. Dos ett och dos två och fullträff med microchipet!
Håller med. Älskar det!!Är ju hysteriskt roligt. Dos ett och dos två och fullträff med microchipet!
I all sin enkelhet så är det genialt! När andra använder två ton smink så har ni bara en bit kartong och får in en fullträff. Pricken över i var att den ena var spruta 1 och den andra var spruta 2. Som singeldos hade det inte alls varit lika lyckatHaha, vad roligt att du tycker det! Vi var ganska nöjda själva, men när samtliga gäster sen kom utklädda till div. läskiga saker med den ena avancerade sminkningen efter den andra kände vi oss lite löjliga Å andra sidan är det SÅ oss att vara lite småfåniga mest hela tiden
Så söta!
"Batteries not included"Har sällan känt mig så fånig som igår kväll
Visa bifogad fil 78818
(på sista bilden står det *microchip sold separately)
Vilken magisk bild .Jag och mina älskade djur Visa bifogad fil 79027