Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad vackert!
Visa bifogad fil 74205
Köpte en hatt på loppis idag, oklart om jag kommer använda den Men tycker att det var rätt ball!
Bra jobbat!
Tack! Kostade dryga 500kr att få upp hela familjen med lift och sen promenera den sista kilometern upp till toppen Men vi gick iaf ner. Skyller på 6 och 12 åringenBra jobbat!
Att få upp en 6 åring och en 12 åring! det är större bedrift än att bara gå upp! grattis!Tack! Kostade dryga 500kr att få upp hela familjen med lift och sen promenera den sista kilometern upp till toppen Men vi gick iaf ner. Skyller på 6 och 12 åringen
Mvh Miks
Ha ha! So true! Det krävs pepp, mutor och godisAtt få upp en 6 åring och en 12 åring! det är större bedrift än att bara gå upp! grattis!
Jag upplevde det med!!Badat i havet för andra gången den här säsongen, riktigt varmt för å va havet. Ingen tång eller maneter. Perfekt.
Visa bifogad fil 74249
Första gången va vi ute med båt å la till vid en klipp ö och så kunde man bada bakom båten, det va perfekt. Det va igår.Jag upplevde det med!!
Jag älskar den bilden på dig
Blir så glad av att se den, skulle kunna ha den som bakgrundsbild på min mobil
Detta är en så rolig komplimangJag älskar den bilden på dig
Blir så glad av att se den, skulle kunna ha den som bakgrundsbild på min mobil