- och de grå krullet kommer automatiskt när man fyllt 40.Folk är askassa på att se vad man är för ålder. Det är ungefär som om folk tror att man ska se ut som en sliten tant så fort man tar sig över 30 liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
- och de grå krullet kommer automatiskt när man fyllt 40.Folk är askassa på att se vad man är för ålder. Det är ungefär som om folk tror att man ska se ut som en sliten tant så fort man tar sig över 30 liksom.
Folk är askassa på att se vad man är för ålder. Det är ungefär som om folk tror att man ska se ut som en sliten tant så fort man tar sig över 30 liksom.
Men vänta nu, det där är väl inte samma krake som du låste ute på balkongen väl? Ska den här gå samma öde till mötes?Är inte superofta med på bild numera pga skrotar mest runt i målarrock och orkar inte fixa mig, men blev en ganska härlig bild häromkvällen med grannen med matchande hårfärg (han var ok med att jag la ut bilden).
Har iofs målarrock på mig även här hehe
Visa bifogad fil 73913
Men vänta nu, det där är väl inte samma krake som du låste ute på balkongen väl? Ska den här gå samma öde till mötes?
Du har verkligen det härligaste leendet! Det lyser om dig!I helgen övade jag på att ha semester, bara så att jag är redo och vet hur man gör när det är dags nästa vecka liksom
Tack kära du! Jag tycker fortsatt att jag ser ut som en 12-åring varje gång jag ler, men med tanke på att jag fyller 30 i år kanske det börjar bli dags att börja glädjas åt den sakenDu har verkligen det härligaste leendet! Det lyser om dig!