Joel är en ännu värre karaktär, men hunden är mjuk och gosig rakt igenom så de verkar tack och lov inte ta efter sina namninspiratörer!Och ändå är du förvånad att valpen beter sig som han gör..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Joel är en ännu värre karaktär, men hunden är mjuk och gosig rakt igenom så de verkar tack och lov inte ta efter sina namninspiratörer!Och ändå är du förvånad att valpen beter sig som han gör..?
Joel är en ännu värre karaktär, men hunden är mjuk och gosig rakt igenom så de verkar tack och lov inte ta efter sina namninspiratörer!
Sambon berättade precis för mig att han vill ha en west highland terrier? Vad ska vi göra med den liksom?
Sambon berättade precis för mig att han vill ha en west highland terrier? Vad ska vi göra med den liksom?
Klappa på och allergiutreda?
Fotografera, glo på? De är ju så fruktansvärt söta.
Men Gud så söt!Lite nya bilder på Gibbs.
Tränade handtarget med Luna igår och det tog bara några sekunder innan hon fattade. Jag är så imponerad över den lilles inlärningsförmåga. Hoppas att min nästa blir lika snabb i skallen.
Hon är otroligt rolig, lilla Luna. Hon är, enligt mig, väldigt snabb i huvudet. Alltid lika rolig att träna med eftersom hon kan bjuda på alla möjliga beteenden för att hitta rätt. Lätt med shaping då sas.
Ungen aning, men STORT GRATTIS!Varför har jag inte en tårta bredvid mitt namn idag, fyller ju år
Varför har jag inte en tårta bredvid mitt namn idag, fyller ju år
Den är borttagen sen en tid tillbaka http://www.bukefalos.com/threads/vart-har-fodelsedagstartan-tagit-vagen.1445583/
Och grattis!
Grattis ^_^Varför har jag inte en tårta bredvid mitt namn idag, fyller ju år