Grattis @machafuko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Varför har jag inte en tårta bredvid mitt namn idag, fyller ju år
Valp vill ju upptäcka värden!Valp har ju en förmåga att försvinna iväg åt annat håll när vi är ute.
Valp har nu utrustats med en bjällra på sitt halsband.
Valp kanske avskyr mig lite för detta just nu.
Men valp förstår ju inte att det är för valps eget jävla bästa, och för att matte ska slippa få hjärtat i halsgropen varje gång hon vänder sig om och ser att valp inte längre befinner sig inom synhåll på de 0,2 sekunder hon vände bort blicken.
Valp vill ju upptäcka värden!
Grattis.Varför har jag inte en tårta bredvid mitt namn idag, fyller ju år
Alltså, vi snackar jaga valp varje lite kissning valp gör ute.
VARJE. JÄVLA. GÅNG.
Jag förstår att det kanske inte var din mening/att du har någon baktanke med inlägget, men snälla, kan vi hålla den här tråden fri från diskussioner/reflektioner/inlägg om mänsklig vikt? Det är skittråkigt att dieter/viktnedgång smyger sig in i så många trådar eftersom långtifrån alla (jag själv inkluderad) har en problemfri relation till vikt/mat och försöker undvika sådana diskussioner/trådar.Utöver det har jag börjat på diet igen. Har gått upp en del i vikt och måste få bukt med det här. Jag äter bra, problemet är att jag äter alldeles för mycket. Vilket beror på att jag älskar att äta Måste vara supernoga med portioner. Jag märker ju att kroppen mår mycket sämre med den här övervikten - även om den inte är jättestor.
Maskot?
Någon här som varit på Crufts? Är det kul att åka dit som icke-utställningsintresserad?
En vän har flyttat till England, funderar på att åka dit och frågade om jag vill komma och hälsa på den helgen, åka till crufts och kolla runt lite...
Ska jag åka så måste jag dessutom hitta hundvakt jag har aldrig varit ifrån Ebrah mer än några timmar åt gången...Jag är jättesugen på att åka. Har en vän som ska tävla agility!
Ska jag åka så måste jag dessutom hitta hundvakt jag har aldrig varit ifrån Ebrah mer än några timmar åt gången...
Någon här som varit på Crufts? Är det kul att åka dit som icke-utställningsintresserad?
En vän har flyttat till England, funderar på att åka dit och frågade om jag vill komma och hälsa på den helgen, åka till crufts och kolla runt lite...
Åh.. Känns dock som att det lätt blir svindyrt? Fast har jag tid och råd så skulle det ju vara kul...Jag funderade på att köra dit och ta med hundarna!