Fast det går väl inte med Photoshop CC? Är nog möjligtvis någon gammal version isfNä, jag skulle isåfall köpa loss det utan månadskostnader. Avskyr månadskostnader..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det går väl inte med Photoshop CC? Är nog möjligtvis någon gammal version isfNä, jag skulle isåfall köpa loss det utan månadskostnader. Avskyr månadskostnader..
Finns väl typ inte att köpa löst längre? Är väl creative cloud som gäller? Elements går väl iofs att köpa löst.Nä, jag skulle isåfall köpa loss det utan månadskostnader. Avskyr månadskostnader..
Precis, numera är det väl prenumeration som gäller.Fast det går väl inte med Photoshop CC? Är nog möjligtvis någon gammal version isf
Ja jag gillar det också! Känns som att det blir lite mer lätt-tillgängligt för alla, även de som inte har råd med en större klumpsummaPrecis, numera är det väl prenumeration som gäller.
Jag tycker det är rätt smidigt faktiskt.
Ingen anledning till oro - HD A och ED ua på Floyd
Skk är så snabba!
Ja du, det är frågan. Vet ingen här som vill ha två hundar - ska kolla pensionat och om vilka som kan hämta och lämna då jag ingen bil har.
Tack!!Grattis!
@Millicent @Wingates
Nähä, då får jag väl skippa Photoshop. Synd. Jag klarade mig utmärkt med Photoshop 7.
Skk är så snabba!
Har funderat på att kastrera Tonto, men oroar mig för att han ska bli ännu fluffigare, han är redan på tok för varm hela tiden. Tänker att det kanske kunde lugna ner honom lite dock.
Men inte säga så Gissa är inte avmaskad sen jag vet inte när.
Va, skulle du verkligen det?Jag har nog mitt Photoshop Elements någonstans, vill du att jag letar upp det och skickar den till dig?
Tyckte väl att det vore konstigt om dom höfterna blev något sämre än A!
Skk är så snabba!
Va, skulle du verkligen det?
Åh det skulle vara fantastiskt!Absolut! Kanske ska på hundmässan nästa helg, så hittar jag det innan dess kan jag lämna det då!
@AraSlei Grattis till fantastiska resultat!
Åh det skulle vara fantastiskt!
Absolut!Inga problem! Ska se om jag hittar den! Kanske snor ett gos med Tinja om hon och du tillåter