Jag är väldigt avundsjuk på din naturKorta turer till skogen så åker alla hundarna tillsammans i skåpbilen. Ser alltid lika kul ut när de ska ut igen!
Världens bästa fysträning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är väldigt avundsjuk på din naturKorta turer till skogen så åker alla hundarna tillsammans i skåpbilen. Ser alltid lika kul ut när de ska ut igen!
Världens bästa fysträning!
@Migo
Hackekorv?
Min och min, det är Glanshammars häradsallmänning!Jag är väldigt avundsjuk på din natur
Innehåll
INGREDIENSER: Nöt- och grishjärta (25%). svål. vatten. KORNGRYN. nöttalg. grismellangärde. gristunga. grisnjure. nöt- och kalvlunga. salt. lök. socker. kryddor
Konsistensen är rätt så torr och smulig, funkar fint att klämma ur direkt ur plastförpackningen.
Undrar om inte den där heter grynkorv i mitt län.
Innehåll
INGREDIENSER: Nöt- och grishjärta (25%). svål. vatten. KORNGRYN. nöttalg. grismellangärde. gristunga. grisnjure. nöt- och kalvlunga. salt. lök. socker. kryddor
Konsistensen är rätt så torr och smulig, funkar fint att klämma ur direkt ur plastförpackningen.
Jag ser det som hundmatUndrar om inte den där heter grynkorv i mitt län.
Undrar om inte den där heter grynkorv i mitt län.
Och jag håller med dig !Jag ser det som hundmat
Tack! Jo jag har testat de med.@Pilot mina två kräsna här hemma är superglada i Fourfriends duck/lamb/chicken cube, i den ordningen såg att någon annan också nämnt dem. Det är väldigt små bitar så perfekt för små hundar.
Jag kan inget om uvi på hund men har haft det ca 100 ggr själv, och på människor kan det ju gå över förutsatt att man dricker tillräckligt med vatten. Dricka mycket vatten och kissa ut bakterierna är typ A och O. Inte alls säkert att hon haft det med tanke på odlingen men bara en tanke.Har klurat och klurat när det gäller Ebrah, och nu har hon för första gången på en vecka INTE behövt ut på natten, och hon dricker mindre och allt är bättre. Sååå, nu hoppas jag att det fortsätter så...
Jo, jag har funderat i liknande banor. Det jag börjat göra är att jag nu ger gurkmeja och nässelpulver i maten, ger jag det så håller det sig lugnt. Det tyder ju utan tvekan på att något ÄR fel, men ja... Jag provar ge det veckan ut, provar att dra ner lite på det sedan och blir det värre då igen (eller inte bättre) så ringer jag veterinären igen.Jag kan inget om uvi på hund men har haft det ca 100 ggr själv, och på människor kan det ju gå över förutsatt att man dricker tillräckligt med vatten. Dricka mycket vatten och kissa ut bakterierna är typ A och O. Inte alls säkert att hon haft det med tanke på odlingen men bara en tanke.
Skulle köpa "valpsaker" igår.
Kom hem med spårpinnar och kött.