Första rådjursskånken hittad

Thelma

Trådstartare
"Hennes NÅd" och jag började kursen i eftersök idag. Det var HUR ROLIGT SOM HELST. Det tyckte även matte. :p

Visserligen är "Frun" lite försiktig och ville gärna att jag skulle gå närmare än 5 meter, men till slut så förstod hon att hon kunde SJÄLV. Som den labbe hon är, så skar hon dessutom av en vinkel eftersom hon via vittringen ville gå rakt på.. :crazy: :smirk:

Belöningsskånken var till och med roligare än de andra hundarna. Det vill inte säga lite.

Varför har jag inte provat detta tidigare :confused: :D

Grattis!
Det är rolig med både spår och sök.
Tyvärr så tror ja inte att min lilla unghund är speciellt intresserad av att använda näsan. Men vi får se.
Ha det..

Kul!! Spåra är så roligt!! Sen vad man spårar är ju en smaksak, hundarna bryr sig inte om det!! :bump: Bara de får spåååååra!

Tack

Det var sannerligen intressant och spännande att se henne in action.

Vem vet, din hund kanske överraskar sin matte.. annars kanske han/hon har andra talanger. :)

Jag vill göra om det igen omedlebart, så kul var det. Det tyckte även Maggie. Men vi får väl skynda långsamt, så det inte blir för mycket av det roliga.
Matte är poppis nu. Husse ligger dock på stort MINUS :Deftersom han tog ifrån henne skånken.. :d :(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 547
Senast: fixi
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 600
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 157
Senast: Rie
·
Övr. Hund Jag var med om en händelse i onsdags som jag inte kan släppa riktigt... Jag vill gärna höra era åsikter om vad ni hade gjort i den...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
16 306
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar