Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu får du inte byta, det har redan satt sig ;):love:
Tranan2.0=Jessica

Välkommen till Buke, nya du.
Och tack för att vi får vara med dig. Det är som att få se körsbärsträden blomma. :heart
Jag är Jessica nu. det byter jag inte.
Det var mer att rent juridiskt byta namn. klarade inte helt att göra det.
Och tackar, Jag skriver inte om allt för jag vill inte tjata ut er.
 
Det var mer att rent juridiskt byta namn. klarade inte helt att göra det.
Det finns nån förväntning i vårat samhälle att saker ska vara antingen eller. Vitt eller svart. In eller ut. Ja eller Nej. Desto mer inser man att livet är en jäkligt bred gråskala (eller prisma då för all del) där man kan gilla lite av varje och gilla att vara lite både och - samt behöva en trygghet i det kända tills man har tillräckligt fast mark i det okända.
 
Jag är Jessica nu. det byter jag inte.
Det var mer att rent juridiskt byta namn. klarade inte helt att göra det.
Och tackar, Jag skriver inte om allt för jag vill inte tjata ut er.

Du klarar det när du är redo. Jag tänker att du tagit så himla många steg i rätt riktning redan, så ibland behöver man landa i den känslan och bara andas lite.

Håller även med @the_connemara du får gärna skriva mer för min del (läser allt med stort intresse), det här är ju din tråd! :heart

Sen förstår jag om det kommer stunder/känslor som du inte vill dela och det är också helt okej. :)
 
idag köpte jag två t shirts
1680893913858.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 074
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp