Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker väskor är så fascinerande! Det finns inget jag kunde bry mig mindre om men för många verkar det vara otroligt viktigt. Väldigt intressant för mig (som har en sådan fyrkantig i ljusrosa plast man köper på citygross 😅).

Instämmer om både pris och snygghet på den du visade dock!
Min nya garderob verkar vara helt fri från fikor!
 
Min nya garderob verkar vara helt fri från fikor!

JAHA! Jamen det är ju självklart nu när du säger det, jag vill alltid ha tröja eller byxor med fickor på just för att slippa väska (och det är ganska svårt med många plagg till kvinnor 😑). Är man lite mer fokuserad på annat än fickor på plaggen så får man ju komplettera med väska såklart 😁
 
Tröjorna påminner mig om din rymdkunskap jag vill minnas du delat här, väldigt häftiga 😍
Jag har varit borta från den communityn ett tag för jag har inte mått bra under en tid men har byggt upp lite kontakter igen, Ska se om jag kan hjälpa till med något. men jag vet inte hur mycket kunskap jag har tappat. Det jag är mest stolt över är det vatten vi hittade på månens sydpol och hjälpa till att hitta en plats för OSIRIS-REx att ta ett prov av asteroiden Bennu.
 
Min nya garderob verkar vara helt fri från fikor!
Det är inte lätt att hitta kvinnoplagg med fickor, nej :cautious: Jag kan tipsa dig om Snag tights (de säljer inte bara tights) där jag köpt en fantastisk vardagskjol med fickor :love: (leta efter Flare skirt). De har dessutom en massa olika storlekar för olika kroppar, alltså matchat längd - bredd. Min kompis som är väldigt väldigt lång och har lite rumpa blev nästan gråtfärdig över att äntligen kunna köpa roliga tights som sitter klockrent på henne.
 
Det är inte lätt att hitta kvinnoplagg med fickor, nej :cautious: Jag kan tipsa dig om Snag tights (de säljer inte bara tights) där jag köpt en fantastisk vardagskjol med fickor :love: (leta efter Flare skirt). De har dessutom en massa olika storlekar för olika kroppar, alltså matchat längd - bredd. Min kompis som är väldigt väldigt lång och har lite rumpa blev nästan gråtfärdig över att äntligen kunna köpa roliga tights som sitter klockrent på henne.
Jag har noll rumpa!
 
Det är inte lätt att hitta kvinnoplagg med fickor, nej :cautious: Jag kan tipsa dig om Snag tights (de säljer inte bara tights) där jag köpt en fantastisk vardagskjol med fickor :love: (leta efter Flare skirt). De har dessutom en massa olika storlekar för olika kroppar, alltså matchat längd - bredd. Min kompis som är väldigt väldigt lång och har lite rumpa blev nästan gråtfärdig över att äntligen kunna köpa roliga tights som sitter klockrent på henne.
Jag älskar Snag tights! Har fått ge mig själv shoppingförbud från dom :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 074
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 989
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp