Försöker hitta en ny identitet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
1680711025028.webp

fick litet ryck och köpte mer smink

När jag gjorde hål i öronen på stenåldern så var den pistol vi använde en nål som sköts genom snibben, definitivt inte steril även om vi försökte tvätta den. Sen träddes läkringar genom hålen och man snurrade dem under läkningen.
Jag gjorde mina på 80 och 90 tal och då sköt man igenom ett plastörhänge som både gjorde hål och skulle sitta ett par veckor. Minns det ordentligt eftersom pistolen hängde sig på höger öra och de fick bända loss den 🙄

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
931
Kropp & Själ Det verkar helt omöjligt att hitta ett läppcerat som funkar på mig. Hjälp mig Buke! Nu har jag köpt på mig dessa. Eucerin gör ont...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
3 403
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
707
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka