De är ju helt ljuvliga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De är ju helt ljuvliga
Japp det stämmer! Glad över förtroendet att sy dom! Tygerna är verkligen underbara!@Trott Har du sytt?
Himla fint blänk i tygerna.
Du har mitt fulla förtroende!Japp det stämmer! Glad över förtroendet att sy dom! Tygerna är verkligen underbara!
Allt har sin tid.Phu, har suttit på skatteverkets hemsida.
Har fyllt i namn och allt men har inte klarat av att skicka in det
Så fina! Vad var det för sort/märke? När jag har semester i sommar ska jag banne mig måla naglarna .Visa bifogad fil 116124
Älskar denna nagellack. Rosa och guld.
Så fina! Vad var det för sort/märke? När jag har semester i sommar ska jag banne mig måla naglarna .
Köpte den på lykoSå fina! Vad var det för sort/märke? När jag har semester i sommar ska jag banne mig måla naglarna .
Tack. Var ju jättebra pris med, den ska jag absolut fundera på.
Jag gjorde mina på 80 och 90 tal och då sköt man igenom ett plastörhänge som både gjorde hål och skulle sitta ett par veckor. Minns det ordentligt eftersom pistolen hängde sig på höger öra och de fick bända loss denNär jag gjorde hål i öronen på stenåldern så var den pistol vi använde en nål som sköts genom snibben, definitivt inte steril även om vi försökte tvätta den. Sen träddes läkringar genom hålen och man snurrade dem under läkningen.
Åh jag älskar också den färgen! Har bara lite kvar i ett gammalt nagellack så tack för tipsetVisa bifogad fil 116124
Älskar denna nagellack. Rosa och guld.
Nu får du inte byta, det har redan satt sigTack. Men nu har jag nästan anmält Jessica till skatteverket
Tack ska lyssna!Tips, mkt trevligt program på P1 Stil om könsöverskridande klädsel