Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dominique? Det har ett Q och är vackert tycker jag. Av listan ovan tyckte jag annars om Kaia. Men det är ju dig det ska kännas rätt för.Naman som föreslagits
Inka
Rozette
Lava
Delilah
Kaia
Zoé
Daniela
Nicole
Luna
Benita
Daisy
Jaquell <--- gillar jag för den har ett Q!
Lo
Sasha
Fredrica
Tack. Men nu har jag nästan anmält Jessica till skatteverketDominique? Det har ett Q och är vackert tycker jag. Av listan ovan tyckte jag annars om Kaia. Men det är ju dig det ska kännas rätt för.
Heja! Tar du bort tidigare namn då, eller hänger det kvar? Jag vet inte hur sånt där funkar.Tack. Men nu har jag nästan anmält Jessica till skatteverket
Heja! Tar du bort tidigare namn då, eller hänger det kvar? Jag vet inte hur sånt där funkar.
Det får hänga kvar tills allt annat är klart så juridiska blir enklare. Tycker att det suger men huvudvärk suger det med.Heja! Tar du bort tidigare namn då, eller hänger det kvar? Jag vet inte hur sånt där funkar.
Haha, jag har läst ikapp nu och märker att Jessica verkar ha satt sigTack. Men nu har jag nästan anmält Jessica till skatteverket
Bytt namn på linkedin
Helt galet underbart!Hur kändes det?
Helt galet underbart!
Fick en negativ reaktion från exfrun. Men då så att hon inte gillar det gör ingetBlir såååå glad av att läsa
Men. Det är väl normalt?Fick en negativ reaktion från exfrun. Men då så att hon inte gillar det gör inget
Ja det är detMen. Det är väl normalt?
Oh oh ohhhh så fina!