Även i långbyxor?Ok du får vara med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även i långbyxor?Ok du får vara med
Har haft en plisserad kjol i mitt liv, en kort marinblå för nästan 30 år sedan. Den kunde man tvätta, hänga på tork och alla veck var kvar. Tills den hamnade i en maskin med fel temperatur. Kom ut helt oigenkännlig, syntes inte ens att den varit veckad innan.Puh! Jag panikköpte en gammelrosa plisserad klänning till begravning där "ljus klädsel" var påbjudet. Hade inte ens tänkt på att den kan bli jobbig i tvätten, så jag håller tummarna för att den är lika snäll som din svarta.
Är de Lila?Även i långbyxor?
Man kan stoppa kjolen i en strumpbyxa eller liknande tubformat nätigt som håller ihop vecken medan den tvättas.Ha ha Jessica din jäkel. Nu är jag också sugen på plisserat. Stora frågetecknet är hur fan man tvättar dom så plisset fortsätter vara snyggt
Jag hade skaffat några melerade grå, blå och vita t-shirts eller toppar att ha tillsammans med kjolarna.
Det går att ordna.Är de Lila?
Nej nej nej, jag ser sjukligt grå ut i lilaJag vet inte om jag skulle våga plisserat... Men jag säger helt klart ja till en buketräff i lila klänning.
Oj jag har inte haft ro att leka med nagellack under den senaste tidenHur går det med nagellacksutvecklingen?
Hur går det med nagellacksutvecklingen?
Ah, ta det när det kommer Tänker själv ofta att jag vill måla naglarna men det kommer annat mellan kul att du har flera lack som ligger och väntar på ro och inspiration!Oj jag har inte haft ro att leka med nagellack under den senaste tiden
mmm, tittar på flera! , Vik hadan lycko! den sidan är farligAh, ta det när det kommer Tänker själv ofta att jag vill måla naglarna men det kommer annat mellan kul att du har flera lack som ligger och väntar på ro och inspiration!
Gillar matchningen mot tangentbordet! Klass!Visa bifogad fil 115475
Det jag har i nagelack sen har jag massor av akryl färg
TackarGillar matchningen mot tangentbordet! Klass!
Medvetet?Tackar
O nej! så bra är jag inteMedvetet?
Nej nej nej, jag ser sjukligt grå ut i lila
Så är det!Du får ta en för laget.