Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar, härligt att du är medHar hängt i den här tråden i bakgrunden, vill bara säga att jag tycker du är så jävla grym
Tack för att vi får följa din resa
Beror på material. Jag har en svart plisserad som är precis likadan efter tvätt som innan. Den är i syntet.Tvätta som vanligt, vecken behövs oftast (läs alltid) pressas efter tvätt för att vara snygga.
Mvh/ vägrar plisserat
Jag har lagt in om så mycket semester och bokat så många resor och event i år att jag nästan skäms. Bara nästan. Nu ska all semester som frös inne under covid (jobbar i vården) tas ut.Vi kan mötas halvägs eller något
Det är lugnt. Skriver här när jag har nått att säga.Jag har lagt in om så mycket semester och bokat så många resor och event i år att jag nästan skäms. Bara nästan. Nu ska all semester som frös inne under covid (jobbar i vården) tas ut.
Så jag får följa din resa här ist. Det finns inte mer utrymme (eller ork ) för mer äventyr.
Jag tycker du har mycket bra att säga och din tråd är viktigDet är lugnt. Skriver här när jag har nått att säga.
Den har varit väldigt viktig för mig.Jag tycker du har mycket bra att säga och din tråd är viktig
JA!!!Buketräff där ALLA bär lila och plisserat
Klart att det går bra. Om du vågar så får du låna en av mig.Jag vet inte om jag skulle våga plisserat... Men jag säger helt klart ja till en buketräff i lila klänning.
Klart att det går bra. Om du vågar så får du låna en av mig.
Små växt och tunn är inte ord som passar mig.Tack! Tror iofs att jag inte kan ha dina kläder, jag är hiskeligt stor. Men däremot är jag lite sugen på att boka in klädshopping i Stockholm med dig bara våren kommer...
Bara säga till så går vi och shoppar!Tack! Tror iofs att jag inte kan ha dina kläder, jag är hiskeligt stor. Men däremot är jag lite sugen på att boka in klädshopping i Stockholm med dig bara våren kommer...
Jag har inte kommenterat innan men följer din resa hela tiden.Tänk vad långt jag har kommit, pratar kjolar med er som ingenting, otänkbart i januari!
Tack alla
TackarJag har inte kommenterat innan men följer din resa hela tiden.
Jag blir glad av att se hur mycket du har förändrats redan
Du är som en ny, mycket vänligare och ofta gladare person!
Puh! Jag panikköpte en gammelrosa plisserad klänning till begravning där "ljus klädsel" var påbjudet. Hade inte ens tänkt på att den kan bli jobbig i tvätten, så jag håller tummarna för att den är lika snäll som din svarta.Beror på material. Jag har en svart plisserad som är precis likadan efter tvätt som innan. Den är i syntet.
Håller tummarnaPuh! Jag panikköpte en gammelrosa plisserad klänning till begravning där "ljus klädsel" var påbjudet. Hade inte ens tänkt på att den kan bli jobbig i tvätten, så jag håller tummarna för att den är lika snäll som din svarta.
Alltså jag har bara kjol eller klänning vid bröllop och begravningar.Ok vi ser vilka som inte kommer tillhöra plisserat maffian
Ok du får vara medAlltså jag har bara kjol eller klänning vid bröllop och begravningar.
Eller om det är över 30° varmt.
När jag går ut och dansar eller en kort kjol med leggings.
För då kan jag gå i "pyjamas" bland folk.
Jag har en svart sådan där plisserad som jag använder vid begravningar.