Försäkring remiss till rehabilitering - viktigt!

rahl

Trådstartare
Jag blir aldrig klok på det och agria hjälper mig inte heller för det :) Vi fick aldrig en remiss till en annan för rehabilitering utan vi fick välja själv var det passar oss bäst. Det blev en privat person i Höör (som har kompetens att göra det). Nu fick jag ett intyg från min djursjukhus där det står att min hund (mitt namn och hundens namn) rekommenderas sjukgymnastik samt rehabilitering för sin polyartrit (ont i flera leder).

Nu till frågar ringer jag agria så säger de om och om igen att det ska vara en remiss till en annan och kan inte svara om det är godkänd som det står på det papper jag fick idag från djursjukhus.

Hur var det i era fall? Vad stod det på era remiss?

Sv: Försäkring remiss till rehabilitering - viktigt!

så många tittade och ingen svarade?

Agria är hopplösa!! Jag jobbar på klinik och vi får olika besked om de ersätter rehab på hundarna hela tiden. De har ingen röd tråd.

Jag såg aldrig någon remiss eftersom jag gjorde rehaben på samma ställe som operationen, dvs Strömsholm och det har inte varit några problem.

Jag hade inte något val med just den äldre oförsäkrad hund, det kunde bara vara agria. Vi ska skicka in det vi har så får vi se vad de säger.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 342
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Idag fick vi äntligen träffa en ortoped. En helt fantastisk sådan som var så fin mot min hund så att jag blir tårögd när jag tänker på...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 277
Senast: Luff
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 701
Senast: ako
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 562
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka