Missunnsam?Det var inte problemet i de fallen utan bara att det ''hängde och slängde''.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Missunnsam?Det var inte problemet i de fallen utan bara att det ''hängde och slängde''.
Missunnsam?
Nej absolut inte, jag tycker mest det är konstigt att man godkänner det för vissa men inte för alla om man nu ska ha det, det är väl ändå en rätt vanlig ''biverkning'' efter graviditet.
Får man eksem eller andra besvär så är det väl rätt rimligt kan jag tycka.
Sov halsbandÄger örhängen i vitt guld och sov halsband från den ateljén
Haha det är nog autocorrect.Sov halsband
Halsband man bara har när man sover
Man kan börja undra det kanske finns en marknad för det medHaha det är nog autocorrect.
Nej absolut inte, jag tycker mest det är konstigt att man godkänner det för vissa men inte för alla om man nu ska ha det, det är väl ändå en rätt vanlig ''biverkning'' efter graviditet.
De ser ju ut som ringar från spelet Fingerring!!Skatan i mig gillar denna, mycket glitter!
https://odwyer.se/produkt/belle-blue-spinel-ring/
Men den är kanske lite too much. Dock ingen diamant.
Eller denna, men den är lite lik den i Titanic kanske.
https://odwyer.se/produkt/antique-blue-sapphire-castel-ring/
De ser ju ut som ringar från spelet Fingerring!!
Sov halsband
Halsband man bara har när man sover
Det är ingenting jag själv burit men då är jag inte särskilt bekväm i så många smycken alls, dock var det läckert hur de var slipade.Ja de var väl kanske lite too much men den sista bilden (på sida 9) som jag postade tyckte jag var fin.
Jag funderade faktiskt också på det där men ja, alla kan stava fel eller ha knasiga autocorrect och det är inget konstigt, sånt händerSom halsband. Jisses alla kan väl stava fel ibland
Jag funderade faktiskt på om det fannsSom halsband. Jisses alla kan väl stava fel ibland
Där fanns det ju massvis med vackra o originella ringar.