För oss som gillar att gissa raser..

Sv: För oss som gillar att gissa raser..

fick också fyra fel. Tax frågan tyckte jag var lite dålig, helt omöjligt att se storleken på den ju! :mad::D

Bra jobbat du hade 98 % rätt

Skumt, hur kan man få 98% rätt om 100% är 32 frågor?? Hmm..

Hade 81% rätt. Tyckte också att det var svårt med taxen. Det var det ju några som man helt enkelt fick gissa på. Okända för mig.

Hade 91% rätt, tror det var 3 fel jag hade. Det står ju inte?
Ett av felen var riktigt nedrigt.... haha fasen. :smirk:

jag fick 2 fel :mad: :p
dumma tax! det var ju en dvärgtax, det såg ju vem som helst. ;)
btw, hur ser man egentligen skillnad på en finsk spets och en samojeid(haha, stavning? :rofl: ) är det pälsen?

:D

Jag jobbar ju med hund och läser allt jag kommer över om allehanda raser, så det var inte ett jättesvårt test, med tanke på de alternativ som fanns att välja på till de olika bilderna. Taxen var lite trickig och krävde en extra tanke dock :cool:

*kl* vad fick ni på hästtestet då? Jag fick 84% men jag är nöjd ändå för jag slutade hålla på med hästar för massor av år sedan...

Jätteskojig sida det där! Körde landskapsblommor också! :bump:

Hade 2 fel, men ena frågan var mysko, en bild på en Golden där "rätt" svar skulle vara Chow! Chowen kom sen på frågan därpå! Hm... Annars hade jag också fel på Taxen...

Finsk spets är alltid röd.

Tror att det är testet som strular för er..
Det gjorde det för mig först. Kom bara till andra frågan så sket sig allt och webläsaren la av..

Fick alla rätt på hästraser också.

Men är det ngn annan som tycker att denna Shire ser verkligen Jätte Konstig ut??:crazy:
0002044_0000002.jpg

kult test. men jäkla tax fråga. Ser ju precis ut om min tax, och han är dvärg, så jag får väl börja kalla honom för normaltax nu då..:devil:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 002
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 390
Senast: Sezziyanen
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 679
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka