Fölvaka via Internet?

Lewina

Trådstartare
Hej!

Är det någon som har en bit till stallet och löst detta genom att sända kamerabilder över webben? Har själv ställt upp en kamera istallet tillsammans med en dator som sänder till vår server här. Jag kan kolla via Internet vart jag än är. Någon som har erfarenheter? Jag har lite problem med min uppkoppling ibland och vill gärna ha lite tips..

/Lewina

Sv: Fölvaka via Internet?

ska installera webkamera i morgon så jag kan kolla via nätet. hoppas det kommer funka.

Kanske riktigt puckad fråga men måste man inte ha internet i stallet då?
Hur gör man ?

Jo, precis det måste man :D Jag har testat att köra på Mobilt bredband, det har funkat bra ett tag men nu börjar det strula (kopplar ner).

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 114
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 677
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 201
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 196
Senast: exotic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka