Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ps Du har ingen ny film på din Sir Donnerhall avkomma ,funderar på honom till nästa år
Väl att du hitta henne och fick ut veterinär! Skönt att hon är ok med att vara inne. Mitt föl får myror i benen efter ett par timmar i stallet. Hon är definitivt ingen inne-häst. Men hon är ändå princessan-på-ärten - hon vill INTE gå i lera
Hunter: Jag vill inte ens tänka på vad som hade hänt om jag inte åkt dit, då hade hon väl legat från 17-tiden på kvällen till 07.30 på morgonen. Då hade nog tiden med Chloetta varit förbi.
Min avskyr lera, regn och annat äckligt. Vi provade spola benen på henne idag när hon ändå står ett par dagar på stall. Nemas Problemas, hon tyckte att det var konstigt tills vattnet träffade benet sen var det lite mysigt.
Hon blev avvand för tre veckor sedan, hon har fått vatten erbjudet hela tiden men vill ändå inte dricka ordentligt. Vet inte riktigt vad jag ska göra... Idag åkte jag till Värmdö för att hämta det dära fantastiska fodret. Chloetta tittade på mig som att jag hade kastat skit i hennes krubba...