Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Viktigt! Hade aldrig stått ut med någon som inte gillar mina katter.Dessutom tycker han om katterna och de honom.
Nej eller hur. Jag dejtade en kille som inte direkt brydde sig och bara det tog emotViktigt! Hade aldrig stått ut med någon som inte gillar mina katter.
Men med det sagt, jag önskar katterna var lite mindre förtjusta i min man.. De liksom glömmer bort att jag existerar så fort han är hemma. Husse är det bästa som finns (förutom mat, som jag för övrigt serverar. Men vad spelar det för roll?).
Viktigt! Hade aldrig stått ut med någon som inte gillar mina katter.
Men med det sagt, jag önskar katterna var lite mindre förtjusta i min man.. De liksom glömmer bort att jag existerar så fort han är hemma. Husse är det bästa som finns (förutom mat, som jag för övrigt serverar. Men vad spelar det för roll?).
Man känner sig lite bortprioriterad minst sagt. Speciellt när det är jag som matar och vårdar och tar hand omJag har äntligen fått ett djur som vill vara med mig mest! Har längtat efter det i typ 9 år. Det är så hopplöst när djuren bara vill vara med ens sambo.