Foderhjälp!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare anja23
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 730
A

anja23

Jag behöver lite hjälp med att hitta ett juniorfoder som kan passa.
Enligt uppfödarens råd ska det vara ett foder med högst 0.80% kalcium och 0.63% fosfor.

Jag har tidigare velat börja ge henne Standardt då hon blir större, men upptäckte att sammansättningen inte alls var det hon rekomenderat.

Och nu då jag kikat runt lite hittar jag inget som passar riktigt in på de procenten.

Nån som är foderexpert och kan hjälpa lite?

Sv: Foderhjälp!

Jag kan tyvärr inte hjälpa men.. Borde inte uppfödaren veta ett foder om hon ger rådet om vad det ska innehålla? Jag antar att hon följer sitt eget tips, och då borde hon väl använda ett foder med dom värdena? :)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 844
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 206
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 086
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 083

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka