Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt min mamma så vägde jag runt 3500, hon minns inte och det står inte i min babybok heller. Så jag skrev ca 3500.Hur i hela friden vet ni vad ni vägde?
Hur i hela friden vet ni vad ni vägde?
Min mamma har gjort ett album från min bebistid som jag tyckte om att bläddra i som barn. Där hade hon bl.a. skrivit upp min födelsevikt och längd. Där fanns även ett foto i naturlig storlek. Jag var yttepytteliten (särskilt med dåtidens mått) .Hur i hela friden vet ni vad ni vägde?
Jag vet att jag är född en gråmulen måndag men har inte en susning om vad jag vägde. Men så har jag inga barn heller, misstänker att ämnet dyker upp oftare hos de med barn.
Mina barn har vägt kring 3000. Jag föddes 3500. Alla födda kring BF.Läste att mammans födelsevikt kan vara ärftligt. Hur har era barns födelsevikter stämt mot era födelsevikter? Jag tänker mig inte er som är födda alldeles för tidigt eller har väldigt tidigt födda barn utan födda nån gång under ca v 38-42!
Man har ju en bok som ens föräldrar fyllde iHur i hela friden vet ni vad ni vägde?