Flyttankar

Sonic76

Trådstartare
Eftersom min förra tråd spårade ur så startar jag en ny som enbart ska handla om min kommande flytt.
Igår la kroppen och hjärnan av helt så det enda som faktiskt är fixat inför flytten är ett sånt startpaket från Ikea och kontraktet på lägenheten

Ska till Erikshjälpen nästa vecka tänkte jag och se om jag kan hitta en soffa.
Säng kunde jag ha fixat idag men tyvärr hade jag ingen som kunde hämta
De var tvungna att hämtas idag.
Så får hålla utkik och ev ta från Ikea i alla fall.

Annars kan du kanske köpa en sån el-uppblåsbar bäddmadrass sålänge. Alltså en sån tjockare, vettig. Så har du något att sova på och kan lösa säng i lugn och ro?

Annars kan du kanske köpa en sån el-uppblåsbar bäddmadrass sålänge. Alltså en sån tjockare, vettig. Så har du något att sova på och kan lösa säng i lugn och ro?
Åh smart
Kanske finns på lågprisaffären här eller så får jag ta en sväng till Örebro.
Tack för tipset.

Ja de har ju det.
Ska ta och googla runt lite
Behöver ju inte vara så fancy utan bara funka tills jag vet vad jag kan ha råd med och fixa med.
Har kollat sängar på trademax men inte riktigt hittat det där fyndet än

Och den kan du få hem lätt med, den uppblåsbara. Dvs du får bort en större kostnad och ett besvärligt moment så länge.

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 128
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 306
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 682
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar