Fjordhästavel 2010

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare pettersborg
  • Startdatum Startdatum
Sv: Fjordhästavel 2010

Hon är dräktig med Haldol Kry :) så vi får väl se om det blir en liten grå, finns ju en hypotetisk chans iaf :)

Gandalf. går han i avel? söker en hingst iår men inte hittat någon som passar så har jag kollat in foton m.m på gandalf ett tag och blivigt riktigt förtjust i honom och tror han passar mitt sto perfekt

>Är det ingen som orkar gräva fram listan över dräktiga ston så vi kan uppdatera den med födda föl? :angel: jag har så seeeeeg lina, tar en evighet att leta...

habina har på sin blogg....

Ska säga att jag hoppas hingstskrället Argus har kul med sina damer, för jag har pisstråkigt utan häst!

Du kan få låna en häst av mig :angel: Just nu känns det som om de är lite många här.. :crazy:

Du det låter alldeles för lockande! Hade jag inte väntat som en idiot på att få åka och föda barn hade jag inte tackat nej!

Jag tror nog att våra gossar har en rätt skön sommar utan oss ;) Vi får ta nya friska tag med dem i höst :) När ska du hämta din guling?

Beror på hur det blir med allt runtomkring men början av augusti. Måste hinna förbereda inför 3årstestet ;)

Åh så va den långa väntan över...
Ester har fått ett stoföl e.Lysluggen:love:
Bitte har fått ett stoföl e. Aslan:love:

Det lustiga va att dom fölade samma natt !:love:

Björg e överförtjust över att ha blivit mormor igen och hälsar så gott, även morbröderna Balder & Bjåle och moster Blicka hälsar så gott.

Här väntar vi fortfarande på Timma som nu gått 2 dagar över tiden, hoppas fölet kommer snart så jag kan köra Mormor Björg till Hirthegutten

30994906.jpg

ELVIRA 20/5-10 E.ASLAN 255 U.BITTE 3256

30994908.jpg

TINDRA 19/5-10 E.LYSLUGGEN U.ESTER 3348

Tack så mycket pettersborg!
Ester gick 345dagar så det var lång väntan,Bitte bara301dagar.Dom fölade samma natt,helt otroligt.:banana::banana:
Håller tummen att timma fölar snart:laugh:

Tack så mycket pettersborg!
Ester gick 345dagar så det var lång väntan,Bitte bara301dagar.Dom fölade samma natt,helt otroligt.:banana::banana:
Håller tummen att timma fölar snart:laugh:

Bitte gick 331 dagar inte 301.

Äntligen den långa väntan över !

Timma & Brynje fick en son vid strax efter åtta i morse.

Liten kille men superlånga ben, få se vad det blir när han torkat.:love: :love:

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: Kilauea
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 872
Senast: Kajsalisa
·
Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: trazel
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 369
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka