Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Jag är oxå jätte intresserad av vad alla har för roliga kombinationer och vad ni gillar för hingstar, själv är jag ju väldigt kär i Mimer 200, tycker han har allt en hingst ska ha, men jag kanske är lite partisk oxå...![]()
VARFÖR? läste jag det där?![]()
Jag som gillade Sindra, gillade Troja, gillade Roar. gargh. Säg att avkomman inte kommer vara till salu, snälla.![]()
Hm ta bort två gamla köpa en yngling om något längre tag, drömmer vidare.
Och för mej går han bort.....Pga att han är släkt med det mesta stomaterialet i stallet och har ju i princip samma gener som Tamlin!
Men det innebär ju inte att han nedärver det till din fölis![]()
Självklart ärver inte min fölis hans temp. Mamman är underbar och det kommer fölet också bli![]()
Mamman brukar få väldigt tuffa föl, men de brukar bli enormt bra i psyket som vuxna.
Jag läser med intresse....
Eftersom det är svårt att avla på en fjordvalack...![]()
![]()
// M
KL
Har heller inget att avla på men skulle gärna vilja se en bild av Roar som det skrivits tidigare i tråden. Nån som vet?
jag är nyfiken på avkommer efter lite äldre hingstar nån som vet??
tillexempel:
dovang
jolster
![]()
/A
Jasså, datorn har blivit återupplivad!!! Kul att höra av dig!
Avkomman är inte gjord och inte född...Sindra kanske har lagt av...hemska tanke, men i mitt huvud finns den och är då ev också såld... Ska vi klona?/Lycka![]()
Här finns en bild på Roar.KL
Har heller inget att avla på men skulle gärna vilja se en bild av Roar som det skrivits tidigare i tråden. Nån som vet?