Film på framåtsändande?

Milosari

Trådstartare
Jag har letat ett tag på youtube efter en film som visar ett riktigt bra framåtsändande. Helst ett som visar hela ekipaget under hela momentet. Någon som har sparat en sådan film eller som har en film på egna hunden?

Jag tycker detta är ett bra framåtsändande. Tyvärr ser man ju inte avståndet mellan hund och förare hela tiden, men hunden ser ut att hålla ett jämnt avstånd hela tiden och den går spikrakt utifrån vad man kan se. Har ingen aning om vem det är eller vilka poäng de fick, men i mina ögon ett fint utfört moment.

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 338
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 016
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod