Femte vinthundstråden!

Sv: Femte vinthundstråden!

Så snygg han är!! Tror faktiskt inte jag sett bild på honom tidigare..
Älskar oxå färgen! :laugh:

Inte?? Nä, jag har tyvärr varit slarvig på att lägga ut bilder på honom här på Buke, men en del på FB, finns du där???

Hoppas verkligen vi ses på nån LC träning nu i vår :laugh:

Nepp, för hade känt igen en sån snygging ;)

Ja du kan lägga till mig där, Misiaczek o Cash heter jag där :p Jaa det hoppas jag med, hade varit superkul :)

Som vanligt jättesöt!! :D

Måste bara fråga, när är det hon gör så med tänderna?? Hon är väl inte sur där va? Såg att hon blottade tänderna så på nån av bilderna på fb med :p

Tack!!

Nej, hon är verkligen inte arg när hon gör så. Ibland fastnar läpparna så, ibland gör hon så när vi busar och ibland är hon gosig. Det är helt enkelt en grej som Tindra gör när som :D

Senast ändrad:

kl.

Hej alla! Har varit nere i Göteborg och träffat min valp nu! Det var underbart. Är bara 16 dagar kvar och jag är tokig av lycka! Lägger in senaste bilderna från när hon var fem veckor och två bilder från besöket som dock är dålig mobilkvalité :)

206ycdv.jpg

ra0y2q.jpg

2yowugl.jpg

Men jösses så söt! :love: Finns det något ljuvligare än vinthundsvalpar? Vilken underbar liten pussmage på den första bilden där du håller i henne.

Hon ser jättefin ut! Ovanlig men vacker cremefärg, fint pigment och fin underkäke.

Åh vilken lycka :love:
Hon är så himla fin!!

Ska bli roligt att följa er här, o se alla bildbomber! (för det är ett måste! ;) )

Tack! :) Haha nej det gör verkligen inte det. När jag såg dom i verkligheten, två kullar som sprang omkring trodde jag skulle dö av lycka där på fläcken av cuteness!

Tack så mycket. Hon såg fin ut när jag tittade på henne. Korrekt bett än så länge, fin i pälsen och välmående i övrigt. Älskar färgen! Hon är superfin. :love:

Skojar du? Hade jättesvårt att säga hejdå till den där lilla magen och hennes lilla huvud som borrade in sig i håret och bara snusade :love: Måtte dessa 16 dagar gå fort så att hon åter igen får vara i min famn! :)

En bonusbild på myskickan!

bi6ols.jpg

Nyaste bilderna på underverket! Älskar hennes stora tacochips-öron och man ser att hon vuxit och fått mer slimmade drag :love:

20pdcav.jpg

Alltså, den valpen är SÅ SÖT! :love: Älskar hennes färg också.

Här är mina två från en stund i fårhagen idag
FINA_zps03f020e2.jpg

Tack så mycket! :) Vilka sötnosar! Vilket härligt rufs på den till höger! :love: Tror mig skymta en liten hårsnodd som gör luggen? Läcker bild i alla fall :)

Års bästa listorna på whippet klubben har kommit. Här är foto från Rallylydnads delen.
Stolt över Lotus 3:dje placering.Endast 3 tävlinga fick vi i hopa denna placering. Sen en liten heder åt Puma som är med på 7 plats. Nu när hon inte längre finns med oss på jorden känns detta extra "kul" Tänk att hon fixade tävla med det allvarliga hjärtfel hon hade :cry: Men glad att hon får vara med, ett fint minne av henne :love:

529256_10200547384826141_53949979_n.jpg

Så kul! :D
Men.. hur sjutton räknar de poängen? :confused:

Ja du, inte så mkt koll på det, men det stod en förklaring någonstans hur dem hade räknat ut det *ska bara komma på var jag läste det*

Vet inte om man får länka kennel sidor här, men iaf den sidan där han som har hand om sammanställningarna börjar på oion..... Där står det hur dem räknat ut det!!

Senast ändrad:

Liknande trådar

L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 054
Senast: NOC14
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 074
Senast: inverterad
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 843
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 942

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat