Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen är jag med på att man kanske får sova på madrass, ligga där tills den somnar och är trygg, stoppa ner handen eller vad som nu passar individen. Om den ska sova i sängen måste den ligga i bädd uppe vid mitt huvud. Någon som löst det så? Är svårt det där. Om jag väl bestämmer mig för att den ska sova på golvet ska man ju motstå valpögon också
Nu har Lotus ätit Standardt + sitt gamla foder sedan i måndags kväll. Han äter inte jätte mkt (men kan nog ha lite och göra med vad som hänt, men han har fri tillgång o äter när han vill) och sorterar ut nya maten o lämnar den gamla (fd) Och det som gör mig så enormt lycklig, INGA fisar!!!! Det luktar inte bajs i vårt hus på kvällarna Maken kommer jubla när han kmr hem i morgon (jobbar borta i veckorna)
Han har varit fin i magen, bajset lite åt det hårdare/fastare hållet, lite grönaktigt (??) Enda lösa bajset var i dag när han sprungit jätte mycket med kompisars hund, det satte nog i gång magen rejält!! Men han bajsar MKT mindre nu än innan. Håller tummarna på att detta ska fortsätta funka för vår älskade Lotus!!!