Sv: Femte vinthundstråden!
Jag är så ledsen för din och Pumas skull. Det är inte rättvist ...
Jag är så ledsen för din och Pumas skull. Det är inte rättvist ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så vacker!
Vad är det för ras?
Tja, jag har ju gett Standardt i över 2 års tid nu och aldrig i livet att jag kommer ge annat foder så länge det ska serveras torrfoder här (om det inte mot all förmodan dyker upp något bättre eller jag får en allergisk hund, men inget av det känns troligt).
Här pruttas det absolut inte(!), hundarna har perfekta pälsar, skiter lättupplockad och icke-stinkande skit, har lätt att hålla vikten och lätt att få muskler... Zala, som inte kunde äta något annat än torrfodret när hon åt Magnusson utan att bli dålig i magen, hon fick "plåtmage" och kunde äta vad som helst efter bytet till Standardt. I somras när jag hade Minah här så blev det byte till Standardt även för henne. Hon åt innan något juniorfoder från Eukanuba. Eller ja, åt och åt, hon åt då inte mycket av det Dessutom pruttade hon en del, något som hon tydligen "var duktig på". Så fort jag bytt över till Standardt så var aptiten bättre (och det verkade inte vara bara nyhetens behag) och hon slutade direkt att fisa och massor av annat positivt.
Så ja, jag har enbart positiva erfarenheter av Standardt. Jag ger Normal. Två vänners hundar har fungerat bättre på Mild än på Normal, men de hundarna har också fungerat mycket bättre på Standardt än andra foder de testat. Nästan alla andra vänners hundar (förutom de som äter färskfoder) äter faktiskt Standardt, i alla fall vad jag kan komma på nu.
Känns lite som om jag är en vandrande reklampelare för det fodret, men tja, jag är helt enkelt bara väldigt, väldigt nöjd.
Vilka underbara bilder på Karim!