Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en italiensk vinthund jag ska skaffa mig Jättefina bilder du har tagit förresten, gillar verkligen bild nummer två!
Misiaczek: Åh vad massa bedårande whippar Hur har det förresten gått med Cash nu, får han leva som en normal hund nu? Tänkte han var väl skadad ett tag
Jag kan prata hur mycket som helst om den här rasen Kan du inte berätta lite hur det var att välja valp? Hur tänkte du när du träffade valparna och så? Vad var det som avgjorde? Hur var första tiden hemma? Något extra man kan tänka på?
Jag skickar alla styrkekramar jag bara kan! Det är fruktansvärt jobbigt när ens djur är sjuka. Du beskriver det spot on. Jag kommer ihåg när min häst blev utdömd och väntan och den sista månaden man åkte ut varje dag i väntan på det oundvikliga. Det var fruktansvärt. Försök ta en dag i taget! Jag slår vad om att du gör ditt allt och ger din hund massor med kärlek även fast den är dålig. Skulle det ske en ny undersökning av EKG om jag minns rätt? Det bästa, kan jag tycka, är att du får veta helt säkert vad oddsen är så du kan välja hur du ska göra och hantera det. Hur det än går så kommer du fixa det här! Vi här på buke finns alltid när du vill dela med dig, både bra och dåligt. Ta hand om dig nu