Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och såsbasilikaolivolja känns ju som ett ord som inte används tillräckligt i vardagen.
På bredaste värmländska bjöd den butiksanställda på kaffe-å-la-te
Ja, det är väl lite som omständigt och omständligt, som jag tog upp igår (?) - jag trodde att det hette omständigt tills jag var minst 25. Är övertygad om att det var så mina lärare sa i grundskolan, när det förmodligen fastnade.
Det finns ett annat ord som jag har samma erfarenhet med, men jag kan inte för mitt liv komma på vilket det är nu - det är också något som saknar en bokstav tror jag, och jag tror att det är likt just omständ(l)igt i betydelse. Jag får återkomma om den saken.
Och vad gäller tidningsmalören känner jag att den kommer att existera vid sidan av mig ett bra tag. Åtminstone i mitt eget sinne. Förmodligen lite i stil med någon sorts färgad köksapparat.
Både symtom och symptom är rätt
Nej, det var "i runda svängar" och "i runda slängar". Jag vet inte hur länge jag trodde att det sistnämnda var fel.
Åtminstone har jag aldrig haft några problem med, och symptom är ju faktiskt en alternativ stavning till symtom.
Jo det vet jag Skriver själv symptom faktiskt. Men skrev länge åtminstonde istället för åtminstone.
Ja visst ja, det skrev du. Glömde bort det när jag svarade!