Niklas, Hasse och Maria.
Men alla utom kalle gillar jag.
Samma här, av dom som är kvar tycker jag om nästan alla och vem som är värdig att vinna. Men vinner Calle så bli jag besviken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Niklas, Hasse och Maria.
Men alla utom kalle gillar jag.
Jaha nu är det nära! Vilka 3 vill ni se i finalen?
Mina favoriter och kandidater är:
1. Maria
2. Jerry
3. Niklas
Jag blir irriterad på att Bettan inte släpade klart sin stock. Tänk om hon vunnit sågen för att hon inte var trött i armarna.
Dåligt!
Ja, det är en märklig säsong från start. Jag tycker att deltagarna i den här säsongen är otroligt märkliga hela bunten och saknar någon favorit öht.Det är lite underligt med den här säsongen för mig. Jag har ingen klar favorit, antar att jag gillar Niklas bäst.
Det oroade mig med. Bettan trodde säkert att hon skulle vinna på att spara armarna till sågen och sen vinna i på det.Jag blir irriterad på att Bettan inte släpade klart sin stock. Tänk om hon vunnit sågen för att hon inte var trött i armarna.
Dåligt!
Samma här, jag har följt de andra säsongerna, men denna säsong är bara blaha. Har ingen direkt favvo och kommer inte sakna farmen när denna säsong är slut...Ja, det är en märklig säsong från start. Jag tycker att deltagarna i den här säsongen är otroligt märkliga hela bunten och saknar någon favorit öht.
Efter att ha sett Jerry's Instagram idag och sen hur dagens program slutar så undrar jag om hon gjorde slut/bröt upp när hon kom till farmen![]()
Hans tjej?
Aha okej. Vad heter han på instagram?Ja.. han la upp en bild på hennes inlägg idag om att dom gått isär och skrev:" Jag lägger upp det här nu för att slippa frågor efter kvällens program "
Aha okej. Vad heter han på instagram?