Farmen 2017

Bettan tycker att dom andra beter sig som kräk?! Usch! :yuck::turd:
Usch alltså jag tål verkligen inte Bettan!! Herregud vilken jävla gnällkärring och mobbare hon är. Jag har sett tillräckligt av henne, och det hade varit skönt ifall hon åkte ut direkt då innan hon hamnade på torpet grr

Syliane var ju min favorit :( Tom Alex har vuxit i mina ögon under den senaste veckan.

Vad händer härnäst? Blir det Hasse och Bettan som storbönder tro? Iom att Alex ville röra om lite och S ville välja ens stabil ledare?

Underbart att Alex åkte ut, men trist att Bettan är kvar! Jag störde inte mig så mycket på henne innan kampen med Timmy (har ju inte sett torpet så vet inte hur hon var där), men sen hon kom tillbaka har hon varit :turd:.

Skulle inte Alex välja en storbonde och Syliane en? Blev det samma blev det den, men annars ska de tävla mot varandra om vem det blir? Tror nog Syliane har valt Inger och Alex Bettan. Hoppas verkligen det blir Inger, hon behöver amuletten och Bettan måste vara valbar till kämpeval... :angel:

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 073
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 950
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka