Svampen har ju sökt till ''Präst söker.. '' kan det ha varit en präst som har hälsat på och därför ingen ''TVtid ''??Jaha! Ja väldigt mystiskt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svampen har ju sökt till ''Präst söker.. '' kan det ha varit en präst som har hälsat på och därför ingen ''TVtid ''??Jaha! Ja väldigt mystiskt!!
Hoppas det är Sara Marie, Olov och Jocke. Dom har ju fått höra en hel del i torpet.Jag tror att det blir Alex, Syliane och Linnea som ska flytta in i storbondestugan som jury.
Det vore ju riktig roligt om så är fallet!
Han har ju tidigare berättat att han inte har någon att skriva brev till, det var därför som han skrev brev till sin korrekturläsare.Jo, i vissa klipp såg man en kvinna med honom. Det mystiska är varför de inte intervjuade Calle eller henne överhuvudtaget? För alla de andra gjorde man ju en presentation om vem personen var och hur mycket Farmen-deltagaren saknat denne.
Jag tänkte mest på kommentaren att "jag har hört att dom är bra på att göka" samt "det är typiskt att det är dom tre som ska döma oss" eller hur det nu var Maria uttryckte sig.Hoppas det är Sara Marie, Olov och Jocke. Dom har ju fått höra en hel del i torpet.
Funtade på samma sak, men Stina istället för Syliane. Dramaaa iafJag tror att det blir Alex, Syliane och Linnea som ska flytta in i storbondestugan som jury.
Det vore ju riktig roligt om så är fallet!
Ja, verkligen!Funtade på samma sak, men Stina istället för Syliane. Dramaaa iaf
Verkar vara någon som inte Maria gillar . Stina??Funtade på samma sak, men Stina istället för Syliane. Dramaaa iaf
Stina och Maria redde väl ut allt mot slutet? Jag gissar på Bettan, Alex och Linnea.Verkar vara någon som inte Maria gillar . Stina??
Jag gillade den personen, så det vore ju en glad överraskning i så fall.Jag tror inte det blir några från denna säsongen alls, utan från föregående säsonger.
Om det jag såg på annat forum är sant så är Lina Ilar från förra året en av Vip gästerna