Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, men det förklarar ju saken.
Kollar avsnittet nu, försöker se hur din sambo kunde gissa att han var en fd pundare? Jag ser ingentingSambon kan nästan svära på att han är gammal pundare
Kollar avsnittet nu, försöker se hur din sambo kunde gissa att han var en fd pundare? Jag ser ingenting
Oj! Jag kan verkligen inte se sånt. Hur ser man det?Jag tycker det skriker det om honom.
Oj! Jag kan verkligen inte se sånt. Hur ser man det?
Jag gillar Niklas Ravnestam
Det förklarar nog hur du kunde se hans bakgrund på direkten.Kan inte säga att det är pga av just det eller det, det bara märks.
Det är alltså inget jag har inga problem med på något vis.
Jag träffar många missbrukare och fd missbrukare i jobbet.
Det finns redan ute!Missade kvällens avsnitt så väntar på att det kommer ut på play
Jag tycker han är riktigt obehaglig. Känns nästan farlig.
Jag tycker det skriker det om honom.
Det förklarar nog hur du kunde se hans bakgrund på direkten.
För mig såg han ut som vilken annan kille som helst.
Jag blandade ihop honom med den andra tatuerade killen, (Jimmy?), i början.
Jag gissar på att Robban (han som var gårdskarl) blir andrakämpe.
Jag gillade Hampus, han var som ett vuxet barn. Jätte känslig och lite osmidig.Tycker han James verkar lite småtråkig och påminner om han som var med förra året, Hampus. Som verkligen inte kunde nåt.
Jag gissar att fyra deltagare till har gått livets hårda skola; storbonden själv, en utav dom där äldre damerna (minns ej namnet, men hon som var rökare), den där tatuerade killen som har 1991 på halsen och så en äldre man, han som kommenterade att han tyckte bra om den nerviga fd missbrukaren.Säkert en Livets hårda skola - person. Men samtidigt så tänker jag ändå att de har en viss kontroll över deltagarna.
Sambon har missbrukat själv för många herrans år sedan och umgåtts med pundare. Han kan se en person och direkt se att h*n missbrukar/ har missbrukat. Jag bara tittar och typ, jahaaa Jag är sämst på att se såntKollar avsnittet nu, försöker se hur din sambo kunde gissa att han var en fd pundare? Jag ser ingenting
Jag gissar på att Robban (han som var gårdskarl) blir andrakämpe.
Okej, trodde att alla här inne besatt någon övernaturlig röntgensyn om ens förflutna. Speciellt när tre på raken skrev samma sakSambon har missbrukat själv för många herrans år sedan och umgåtts med pundare. Han kan se en person och direkt se att h*n missbrukar/ har missbrukat. Jag bara tittar och typ, jahaaa Jag är sämst på att se sånt
Du menar nog Alex, Robban är första kämpe Jag hoppas han väljer Alex el James.