Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och så kåt, också en verkar/biverkanJag misstänkte att storbonden hade solat mycket solarium så fläckig i ansiktet som hon var.
Och så kåt, också en verkar/biverkan
Har jag sagt det? Det är en verkan av medlet, . Tips till er allaVad är det för fel på att vara kåt?
Jag håller med dig.Gillar tjejerna! Några verkar ha mkt skinn på näsan
Kränkta snorungar förslagsvisJag håller med dig.
Den där robban som minsann "säger vad han tycker" framstår däremot som en omogen liten pojkspoling i mina ögon.
"Jag kräks av feminism", vem fan säger så?
Jag håller med dig.
Den där robban som minsann "säger vad han tycker" framstår däremot som en omogen liten pojkspoling i mina ögon.
Jag håller med dig.
Jo, här håller jag helt med digNågon som antagligen haft liknande diskussioner tidigare i livet (med vad man får anta) liknande människor och som antagligen inte förstått grejen med feminism alls.
Det jag inte fattar är varför man öht drar igång en sån diskussion i ett sånt läge där man inte ännu lärt känna varandra och brist på mat och ork gör en mer lättirriterad Fast det är klart, det är ju det som är grejen med Farmen. Hade det suttit en grupp med folk med utbildningar från Chalmers hade det ganska troligt sett annorlunda ut och hur kul tv hade det blivit då
Jag tycker han är riktigt obehaglig. Känns nästan farlig.Den där robban som minsann "säger vad han tycker" framstår däremot som en omogen liten pojkspoling i mina ögon.
Den blicken är inte att leka med...Ja, där kan det nog slå över rätt vad det är.
Jag tycker han är riktigt obehaglig. Känns nästan farlig.
Jag också...men kanske inte ens gammal (f.d)...Sambon kan nästan svära på att han är gammal pundare
Det är han. http://www.skd.se/2017/01/04/farmen-tuffare-an-folk-tror/Sambon kan nästan svära på att han är gammal pundare