Farmen 2017

det kommer på nått vänster att kastas in nya personer, men hur och när det är frågan. Kanske bo i något av de husen som de andra farmarna bodde i först?

Jo såklart men vadå inte visste hur det skulle vara.
Att söka till nåt sånt och inte ha koll liksom
Finns folk till allt, och antar att det är något produktionen räknat med (är väl mycket därför man har jokrar antar jag). Hoppas bara att jokrarna inte kommer in alltför sent.

Synd på Bettan också, jag gillade ju henne :(

Men seriöööööst... Att tv4 spoilar mycket är inget nytt, men är det storbonden som precis visades göra ett val på reklamen nu så är det fan illa :banghead:

Efter att ha läst här fick jag titta ikapp lite. Hel skumma människor som är med iår tycker jag. Men jag gillar Alexandra, hon verkar vara en bra tjej som jobbar för sig.

Två hoppar av.. han med skägget gillade jag inte alls, får rysningar av honom så skönt att han lämnade. En lämnar pga personliga skäl och sen åker inte Robban ut! :mad:
Han verkar så arg hela tiden.. känns som han hugger direkt även om någon bara vill diskutera. Sjukt osympatisk

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 071
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 950
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka