Sv: Får jag?

Man ska nog utöver det rent rättsliga också vara beredd på att man själv kan bli uppsökt av de som skris om på bloggen. Och de kanske inte är helt trevliga personer alltid..

Vill man göra en drive i sånt där så kanske det är smartare att skicka deninfo man sitter på till medierna. Så kan någon mer rutinerad gräva i det.
 
Sv: Får jag?

Moderator, får Fiorano skapa en hästjobbsskvallertråd på flashback och lägga upp länken här?

:angel:
 
Sv: Får jag?

svartjobb borde nog höra till det allmänna nyhetsintresset. Om jag var du så skulle jag kontakta journalistförbundet och fråga om de kan hjälpa dig.
Dessutom så ska det röra en levande eller död människa. Alltså kan du inte förtala ett företag.
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
482
Senast: Myzan87
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 572
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
18 913
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
653
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp