Sv: Får jag?

Man ska nog utöver det rent rättsliga också vara beredd på att man själv kan bli uppsökt av de som skris om på bloggen. Och de kanske inte är helt trevliga personer alltid..

Vill man göra en drive i sånt där så kanske det är smartare att skicka deninfo man sitter på till medierna. Så kan någon mer rutinerad gräva i det.

Moderator, får Fiorano skapa en hästjobbsskvallertråd på flashback och lägga upp länken här?

:angel:

svartjobb borde nog höra till det allmänna nyhetsintresset. Om jag var du så skulle jag kontakta journalistförbundet och fråga om de kan hjälpa dig.
Dessutom så ska det röra en levande eller död människa. Alltså kan du inte förtala ett företag.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 026
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25