Sv: Fång eller sulläderinflammation/irritation
Min erfarenhet innehåller bara hästar importerade från Amerika,Island;Portugal;Spanien,Belgien,Tyskland,Holland,Polen, Irland,England, Saudi Arabien, Australien, och skåne...
Jag uppfattar inte dig som alvarlig med din fråga här för i annat fall vet jag inte i hur verklighets främmande du är. Först tyckte jag du va rolig med ditt inlägg men efter att ha läst om det två ggr så blev jag rädd.
Hur tror du årets höskörd på island som ett ex blev???
Hur blev årets höskörd 2008 i skåne jämfört med norrland??
.
Jag känner nog till att det är olika klimat i olika länder, nu var du ju nästan rolig.
Jag menar naturligtvis på vilket sätt de olika klimaten gör att man inte kan använda sig av utländska forskningsstudier? På vilket sätt påverkar klimatet och miljön hästens foder så att det inte går att jämföra med våra svenska förhållanden?
Min erfarenhet innehåller bara hästar importerade från Amerika,Island;Portugal;Spanien,Belgien,Tyskland,Holland,Polen, Irland,England, Saudi Arabien, Australien, och skåne...
Jag uppfattar inte dig som alvarlig med din fråga här för i annat fall vet jag inte i hur verklighets främmande du är. Först tyckte jag du va rolig med ditt inlägg men efter att ha läst om det två ggr så blev jag rädd.
Hur tror du årets höskörd på island som ett ex blev???
Hur blev årets höskörd 2008 i skåne jämfört med norrland??