Fälttävlan på snö!!!

lektra

Trådstartare
Tycker det vore skit kul att hitta på något sådant, men endast deb/lätt klass förstås eller det kanske finns redan?? Själv tränar jag terräng i snön (står på skövde ridskola, kultomten så vi har utanför dörren)

Hur gör ni, hoppar ni något ute? kanske tom. tränar?
vi håller på att fixa en tävling mellan bara oss i stallet :D tre dagars :) vi dömmer själva, tillsammans! de är en jätte bra grej som alla kan vara med på och den som förlorar bjuder på middag sista dagen

Sv: Fälttävlan på snö!!!

jag galopperar i snön å visst har jag hoppat nåt nån gång, men jag har inte hoppat nåt än iår, i snön! jaha, lycka till då! ;)

ja som det ser ut nu skulle man behöva införa fälttävlan på snö för att det ska bli några tävlingar alls.......

jag brukar hoppa över nedfallna trän i snön :)

De är himmla dåligt med tävlingar alltså :mad:

Vi har ny tävlingssektion så dom måste komma igång först sedan ska vi ha tävlingar här igen :) måste rusta upp banan lite också.

Vi hade ju Em kval för ponny innan sektionen splittrades

Roligt :)

Står ju i det nyrenoverade privatstallet (de var brunt o tråkigt förut)

Vi behöver rusta upp den som sagt, jag ska försöka fixa så vi gör det i sommar, bron behöver göras klar (den var fallfärdig). Nya slanor behövs och vissa hinder är lite ätna av myror.
Lervälling på vissa delar i vattenhindren osv.

men de ska fixas, allt! :D

Bara jag som tycker det är lite riskabelt med att hoppa i snö?

Eller så kanske det beror på vårt underlag, det snöade en massa först å sen blev d gör-kallt och sen snöade det massa igen!
Så det är liksom "två lager" med snö... inge bra alls att ens trava/galoppera på! :(

Usch, jag e så fruktansvärt trött på snö och kyla!! :mad: Jag vill ha våååår! Jag vill kunna träna på riktigt!! Jag ska ju ta fälttävlanskortet i vår ju!!!

Nja, de är ju liiiite så ja. Men lervälling är precis lika riskabelt

jag hoppar lite småhinder ute på terrängbanan, bor ju granne med den så man kan ju inte låta bli :p men inget seriöst och bara där jag vet att underlaget är bra.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 254
Senast: alazzi
·
Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 310
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 458
Senast: Speedway
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 540
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka