Falkenberg

Sv: Falkenberg

Vadå skadeglad???:eek:

Vi har alla för avsikt att ta med klistret till terrängen och sitter därför som gjutna i sadlarna...:devil:

:eek: näää ni måste ju underhålla lite oxå :angel: inte varit på ett terrängprov på säkert 10 år minst ju!
jag har aldrig varit där, var ser man bäst? brukar det va mycket folk?

Tyvärr är jag fel person att guida dig för jag har aldrig ridit på deras bana...men vattnet eller en grav är ju aldrig fel att stå vid om man vill ha lite action...:devil:

*kl*

Ingen som vill ta en lite runda på mitt lilla monster :angel:

Hoppade idag för första gången, det var en upplevelse :crazy:

vilken tid på morgonen börjar det? Är det debutant först?

Du vet inte vad du ger dig in på ;)

:rofl:

Han skall ut på lördag på hoppning om det blir hoppning med eller utan mig får dagen utvisa :crazy:

Du vet inte vad du ger dig in på ;)

:rofl:

Han skall ut på lördag på hoppning om det blir hoppning med eller utan mig får dagen utvisa :crazy:

Fast jag är ganska säker på att man måste vara ett ekipage för att få genomföra en hopptävling nu förtiden...var för sig räknas nog inte...:devil:

Annars kan du alltid bussa upp honom till mig.
Jag har fått bassning av min tränare för att min är för snäll och mesig. Så lite action skulle uppskattas.

Fast jag är övertygad om att du sitter kvar och genomför hur bra som helst.

Heja alla!!! :)

Mer uppdatering av lista...

Narcissa, 90-klassen
Norpan85, 90 klassen
och så jag då...Novali i 90 om det nu ingen 100 blir...
Lady_D, *-ig om det inte blir ngn 100
fälttävlansnisse 2x *igt och 90 med unghästen. Tror inte P kommer till start?

Olgaklara 90, ev (som vanligt) :rofl:
Hunter *-igt
Fio *-igt x2 tror jag bestämt...
Nightrunners_Noya kommer med 2 hästar, 1 90 och 1 *-ig
Nyrelski 90

Jag ska inte rida, hästen är såld och åkte igår :( Ibland är det inte skoj att jobba i ett stall som har försäljning...
Jag har ingen häst alls just nu och har väldigt tråkigt, det enda jag rider är skritturer på gamlingen i stallet. Det är iof. intressant det med ibland :bump: :angel:
Är det någon som har en extra häst någonstans så går det väldigt bra att skicka den till Flyinge :)

Jag ska inte rida, hästen är såld och åkte igår :( Ibland är det inte skoj att jobba i ett stall som har försäljning...
Jag har ingen häst alls just nu och har väldigt tråkigt, det enda jag rider är skritturer på gamlingen i stallet. Det är iof. intressant det med ibland :bump: :angel:
Är det någon som har en extra häst någonstans så går det väldigt bra att skicka den till Flyinge :)

NEJ!!! Du skulle ju rida precis efter mig....vad tråkigt...:eek:

Startlistorna ligger ju ute nu.....

mm, det är tråkigt. Hade blivit två skimmlar på rad i så fall :D
Jag tycker vi skulle behållt denna hästen lite till :( Han är verkligen super fin. Inte så stor (158 kanske) men jäklar vad den hoppar och rör sig :love:
De köpte den i vintras för 20.000 (!) efter att ha sett en annons här. Då var han oinriden och knappt hanterad (är fem år...) Uppfödarna sa att de fick köpa honom, men de fick fånga honom i hagen själva :angel: Tillslut fick de tag på honom och efter att ha sett honom trava lite i lina tog de honom direkt :D
Jag har fått rida in honom och han har lärt sig väldigt fort, synd att han inte han starta bara. Men de fick ett bud på honom som var rätt mycket högre än inköpspriset så han fick åka, nu är det en väldigt duktigt tjej som har honom så det blir nog bra :)

Senast ändrad av en moderator:

*kl*

Kan ni inte skriva ut era starttider, så att även vi som inte vet hur ni ser ut/vilka hästar ni rider kan kolla på er? :)

jag har en till salu..förvisso inte startat terräng ännu, men gått 1,30 hoppnigar och rör sig trevligt...T såg honom idag när ja va i flyinge o hoppade :) bara att komma och prova på ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
97
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan är först ut av de tre ridsportgrenarna under OS i Paris 2024. Så här går tävlingen till.
Svar
0
· Visningar
195
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka