Falkenberg

Sv: Falkenberg

Chansar på att fråga. Ingen som har två stallplatser att låna ut natten mellan lördag och söndag? Bara boxar och inget boende för oss. :D

Ja jag å Carl hänger med oxå. Ingen som har en boxplats eller 2 att låna ut?!:confused::confused:

Funderar också på att åka till Åkerbo nu när Falkenbergs lätta blev inställd.
Ska bara försöka tigga plats i någons lastbil eftersom det är sååå drygt att köra långt själv...

Haha..men det är ju långt. ;)
Och alla ska till Falkenberg. Vi måste bara få uppstallning till hästarna. Jag ringde dem precis och frågade om kostnaden på 800 kr. Man får den antagligen billigare om man bara stannar en natt som vi hade tänkt. :)

Haha..men det är ju långt. ;)
Och alla ska till Falkenberg. Vi måste bara få uppstallning till hästarna. Jag ringde dem precis och frågade om kostnaden på 800 kr. Man får den antagligen billigare om man bara stannar en natt som vi hade tänkt. :)

Jag SA ju det...! Tänk om du kunde lyssna på mig nån gång, Lillan...:angel::D

Ring och fråga i Hermanstorp, dom hade ju en lista på boxar när dom hade sin tävling sist och det ligger ju bara 1 avfart längre norrut

Aha, ja, det kan man kanske göra!

Du och Novali har ju fixat det för er ja...fusk!

fusk? Vi är extremt fattiga men vi kan ju skicka ut dig med lackväskan istället så får du oxå vara med :angel:

Eller attans... det har du ju redan gjort, varför betalar inte han :devil:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
97
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
105
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlan är först ut av de tre ridsportgrenarna under OS i Paris 2024. Så här går tävlingen till.
Svar
0
· Visningar
195
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tjockistråden 4
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur